Threads gönderilerinin Facebook'ta görünmesi tepki görüyor
Meta, Twitter'ın rakibi Threads'in etkileşimini arttırmak amacıyla Threads'i büyütme taktiklerini hızlandırmaya başladı. Şirket Pazartesi günü yaptığı açıklamada, sosyal ağın Threads gönderilerini kullanıcıların Facebook akışlarına çapraz göndererek en yeni uygulamasını tanıttığını doğruladı.
Engadged'in haberine göre, bu, diğer uygulamaları da dahil olmak üzere yeni özellikleri tanıtmak için düzenli olarak Facebook akışını kullanan Meta için tanıdık bir hareket. Şirket, gönderilerini Facebook'tan nasıl uzak tutacağını soran bir Threads kullanıcısına yanıt olarak, "İnsanların Threads'teki en son içerikleri doğrudan Facebook ve Instagram'da görmelerini kolaylaştırmak için bir güncelleme başlattık" diye yazdı.
Threads kullanıcıları Facebook'ta görünmek istemiyor
Meta, Threads gönderilerinin Instagram'da tanıtımını test etmeye Ağustos ayında başladı, ancak bir vazgeçme özelliği sağlamadan gönderileri Facebook'a koyma hareketi daha tartışmalı görünüyor. Bazı kullanıcılar Threads'i Facebook'tan çok daha farklı kullandıklarını ve Threads gönderilerinin Facebook arkadaşlarının önüne konulmasını istemeyebileceklerini belirtiyor.
Şirket daha önce yaptığı açıklamalarda, Threads'i güçlendirmek için çok daha büyük uygulamalarını kullanacağını ima etmişti. Threads piyasaya sürüldükten kısa bir süre sonra 100 milyon kayıt sayısına ulaştığında Mark Zuckerberg, büyümenin "çoğunlukla organik talep" ile gerçekleştiğini ve şirketin "henüz pek çok tanıtım kozunu uygulamadığını söylemişti.
Ancak Threads'in ilk patlayıcı büyümesi kısa ömürlü oldu ve takip eden haftalarda etkileşim önemli ölçüde düştü.
Derleyen: Gamze Nur Ergil